یزدفردا: جو بایدن از رقابت ریاست‌جمهوری کنار رفت. گویا در بلاد خارج هم تا آخر نماندن مرسوم است. اما گزینۀ احتمالی بعد از وی، بانو کاملا هریس است، که گویا یکی از افتخارات بزرگ ایشان خندیدن بر هر درد بی‌درمان و با درمانی است.

راضيه حسينی: به نظرمان بد نیست بعد از تجربه دیدن چند بهار با بایدن، مردی با کوله باری از گاف کاملا هریس وارد شود میتواند سر در همه ستادها و میتینگهایش هم بزند با لبخند وارد شوید»

همان طور برای ترامپ باید نوشت اول فحش بده بعد بیا تو ترامپ نحوه تعامل سازنده با دنیا را بلد نیست. در واقع طوری بی ادبانه همه را به باد مسخره میگیرد که آدم احساس میکند اگر روزی با یک نفر مؤدبانه برخورد ،کند، همان لحظه قلبش از شدت فشار وارد شده می.ایستد در واقع راه ترور ترامپ شلیک به او نیست باید در موقعیتی قرار گیرد که مجبور شود به یک نفر بگوید «لطفاً»!

اما بانو هریس به هیچ وجه اینگونه نیست. او به همه چیز لبخند میزند. البته لبخند که نه، خنده قاه قاه از ته دل. از آنها که آدم بعدش اشکش در میآید گاهی هم به سرفه میافتد و شاید حتی بعضی دچار خفگی شوند او میتواند رئیس جمهوری شود که همه سیاستهای آمریکا را با خنده پیش ببرد.

مثلاً تلفن را بردارد و اعلام کند در فلان جا فلان نیروها برای مقابله بروند بکشند کشته شوند و... همه اینها را در حالی بگوید که دارد از خنده روده بر میشود.

یا از مواضع اسرائیل و هر قدرت دیگری دفاع کند و باز هم بخندد؛ یا کلی تحریم برای کشورهای مختلف وضع کند و آن قدر بخندد که غش کند و با آب قند سر حالش بیاورند.

می دانید که خنده هم مثل خمیازه مسری است شما ناخودآگاه وقتی خنده یک نفر را میبینید لبخند روی لبانتان نقش میبندد. اگر خانم هریس رئیس جمهور شود همه لبخند میزنیم همۀ مردم دنیا با دیدن او میخندند از کودکی در آفریقا که گرفتار سوءتغذیه است و وسط گشتن به دنبال غذا چشمش به سخنرانی رئیس جمهور آمریکا در تلویزیون مغازه ای میافتد تا کودکان غزه که وسط بمباران و موشک و مرگ به سختی صدای خنده های بانوی رئیس جمهور را میشنوند.

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا